الوصف الوظيفي
• Types correspondence for Management, and provides typing support in Arabic & English language to all department heads, managers, and staff as required.• Maintains office and general office filing, including daily follow-up files and remote office support
• Send / distributes outgoing / incoming faxes and mails as require
• Attend meetings in order to record minutes.
• Must be willing to work in a professional environment
المهارات
- Holder of a Bachelor's/College Degree in an appropriate field.- Excellent Communication skills in English and Arabic
- Minimum 3 years Experience as a Secretary.
- Excellent spoken & written English & Arabic.
- Ability to liaise effectively with Senior Management and with the various internal business units / departments as well as external parties.
- Proficient in using office equipment & computers application (Power Point, Excel, Windows, Internet)
- Independent correspondence, detail-minded, good interpersonal & communication skills.
- Proactive, stable, presentable, and self-motivated personality.
- Able to multi-task, meet deadlines and work under minimal supervision as well as under pressure.
تفاصيل الوظيفة
- منطقة الوظيفة:
- رأس الخيمة, الإمارات العربية المتحدة
- قطاع الشركة:
- القطاع الحكومي
- طبيعة عمل الشركة:
- صاحب عمل (القطاع العام)
- الدور الوظيفي:
- الخدمات الإدارية
- تاريخ الالتحاق بالعمل:
- غير محدد
- الحالة الوظيفية:
- غير محدد
- نوع التوظيف:
- غير محدد
- الراتب الشهري:
- غير محدد
- يتطلب إدارة موظفين آخرين:
- غير محدد
- عدد الوظائف الشاغرة:
- 1
المرشح المفضل
- المستوى المهني:
- متوسط الخبرة
- عدد سنوات الخبرة:
- غير محدد
- منطقة الإقامة:
- غير محدد
- الجنس:
- غير محدد
- الجنسية:
- الإمارات العربية المتحدة
- الشهادة:
- غير محدد